نوشته شده توسط : مهدی

امروزه برقراری امنیت یک سیستم به عنوان یکی از مهمترین مسائلی می باشد که مدیر یک سیستم به آن فکر می کند. وجود نرم افزارهای جاسوسی مختلف در اینترنت ، حملات مداوم هکرها به سیستم های کامپیوتری که در آن ها از اطلاعات مهمی نگهداری می شود ، ایجاد امنیت داخلی و …. همگی از مواردی می باشد که موجب می شود تا کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف این امنیت را برای خود برقرار نمایند. نرم افزارهای مختلفی را می توان در این زمینه یافت ، نرم افزارهای کوچک و بزرگی که هر یک از آن ها قادرند تا به خوبی از انجام وظیفه محول شده به خود به خوبی برآیند.

 همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است. نسخه جدید این نرم افزار را می توانید هم اکنون از موبایلستان دریافت نمایید



 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1768
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

Internet Explorer بی شک یکی از پر کاربرترین نرم افزارها برای مشاهده وب سایت ها است. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% کاربران از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار در دسترس کاربران قرار می گیرد که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود. این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و … را برطرف کرده است. 





 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1557
|
امتیاز مطلب : 58
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی




Shadow Defender 1.1.0.331 Final نرم افزاری با کاربری آسان برای تامین امنیت کامپیوتر و ابزارهای خصوصی شما در سیستم عامل ویندوز می باشد. این نرم افزار از بهترین و ساده ترین روش های ممکن برای محافظت PC شما در برابر تغییرات مشکوک , هکرها و همچنین بدافزارهای موجود در شبکه استفاده می کند. به وسیله Shadow Defender v1.1 می توانید سیستم خود را به صورت محیط مجازی و پنهان بارگذاری کنید (تقریبا همان تعریف Safe Mode ولی با روش دیگر و به صورت امن) که این حالت Shadow Mode نامیده می شود تمام حملات و اجرای بد افزارها در محیط مجازی صورت می گیرد که واقعا اتفاق نمی افتند , فقط کافیست که بعد از وقوع حمله و هک شدن سیستم خود را Restart کنید تا همه چیز به حالت اول برگردد در عین حال تمام فایل ها و پوشه های (Folder) شما به صورت واقعی ذخیره می شوند



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1725
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

 


وقتی دستان یک کاربر برای انتخاب نرم افزار باز باشد مطمئنا می تواند بهترین گزینه را به تناسب هدف برای خود برگزیند. مرورگرها انواع مختلفی دارند که کاربران بسته به نیاز از آن ها استفاده می کنند ؛ گزینه هایی مانند فایرفاکس ، کروم ، اینترنت اکسپلورر و … همیشه هواداران زیادی دارند اما مرورگرهایی هم هستند که اصلا شاید نامشان هم برده نشده باشد اما قابلیت های متعددی دارند که گاهی بعضی از کاربران را به سمت خوب جذاب می کنند. SlimBrowser نام یکی از همین مرورگرهاست که امکانات متعددی را در زمینه وبگردی در اختیار کاربران قرار می دهد.
این نرم افزار که از سرعت بسیار مناسبی برای بازگشایی صفحات وب بهره می برد تحت یک واسط کاربری جذاب هم طراحی شده و با توجه به همین طراحی جذاب و منوهای به اصطلاح دم دست کار را برای وبگردی فوق العاده آسان خواهد کرد. حجم پائین ، هماهنگی با دیگر مرورگرها ، سازگار با انواع استاندارهای تحت وب ، امنیت بالا در وبگردی و به خصوص ایمن بودن برای اطلاعات شخصی و گزینه های متعدد دیگر که در اغلب مرورگرها هم موجود است در نرم افزار SlimBrowser به چشم می آید. نسخه ی جدید این ابزار که به تازگی ارائه شده نسبت به ویرایش های قبلی تا حدود زیادی بهینه تر گردیده و به همین سبب کار را برای کاربران ساده تر خواهد کرد.
 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1590
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی


اپدیت ۲۰ فروردین ۱۳۹۰

تاریخ آخرین آپدیت : ۲۰۱۱٫۴٫۸


با توجه به این که این روزها ویروس های زیادی در اینترنت انتشار یافته هیچ کامپیوتری از شر ویروس در امان نیست. همه به دنبال یک آنتی ویروس مطمئن هستند تا بتوانند از ویروسی شدن سیستم خود جلوگیری کنند. ما به شما آنتی ویروس نود۳۲ را پیشنهاد می کنیم . به دلیل اینکه ،آنتی ویروس نود ۳۲ هوشمند است توانای این را دارد که سیستم شما را در مقابل ویروس ها ایمن سازد . شما با داشتن یوزر و پسورد آنتی ویروس می توانید بدون هیچ دردسری آنتی ویروس خود را آپدیت نمایید، در ادامه مطلب تعدادی یوزر و پسورد برای شما عزیزان گردآوری نموده ایم که هم اکنون می توانید دریافت کنید. این یوزر و پسورد های آنتی ویروس نود ۳۲ همیشه آپدیت می شوند و شما می توانید این صفحه را ذخیره نموده و هر وقت که نیاز به یوزر و پسورد جدید داشتید به همینجا مراجعه نمایید 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1550
|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی






ویندوز ایکس پی از سال ۲۰۰۲ و از زمانی که عرضه شد توانست محبوبیتی فوق العاده ای میان کاربران پیدا کرد. اما در سال های اول زیبایی این ویندوز بسیار به چشم می آمد. به طبع پس از گذشت زمانی کاربران از محیط ساده و یکنواخت آن خسته می شوند.پس چاره کار چیست ؟ نمی شود ویندوز ایکس پی را به همین سادگی ترک کردو به ویندوز دیگری کوچ کرد! یکی از راه هایی که می توان هم ویندوز ایکس پی را حفظ کرد و هم زیبایی آن را افزایش داد نصب نرم افزارهایی است که به محیط کار این ویندوز زیبایی دوچندانی می افزایند. یکی از این نرم افزار که قصد معرفی به شما را داریم Vienna Dock نام دارد. ابزاری بسیار ساده و کم حجم که پس از نصب آن می توانید تمامی آیکن های داخل دسکتاپ خود را پاک کرده و فقط از دایره ی مرکزی این برنامه برای یافتن هدف خود استفاده کنید. همانطور که در تصاویری از برنامه مشاهده می کنید این نرم افزار به صورت سه دایره در کنار هم قرار گرفته است دایره کوچک سمت چپ پنلی برای دستیابی به منوهای نظیر Reset ، Shut Down و … است. دایره کوچک سمت راست به منظور دستیابی سریع به سایت های معروف نظیر Yahoo ، Google و MSN و بالاخره دایره مرکزی که نسبت به دو دایره دیگر بزرگتر است از چهار قسمت تشکیل شده است.


 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1631
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی




  قابل توجه صاحبان سايت ها و وبلاگ ها كه درخواست تبادل لينك با بزرگترین سایت دانلود رایگان ر را داشتند هم اكنون ميتوانند بابزرگترین سایت دانلود رایگان تبادل لينك داشته باشند ,كليه سايت ها و وبلاگ ها با بازدید بالای 100 نفرمیتوانند در سایت موبایل و کامپیوتر لينك شوند فقط در صورتی که مطالب زير را نداشته باشند 1-انتشار هر گونه و صدا و یا داستان مستهجن 2-توهین به مقدسات دینی و مذهبی هرگونه از ادیان الهی 3-توهین به مسئولین نظام و تشویق و اقدام بر علیه حکومت اسلامی 

  براي تبادل لينك ما را با نام بزرگترین سایت دانلود رایگان ر و ادرس mobilestan.loxblog.com در سايت يا وبلاگ خود لينك كنيد و سپس از طریق قسمت پایین لينك سايت يا وبلاگ خود را ثبت كنيد و ما در اولين فرصت لينك شما را اضافه خواهيم كرد. همچنین اگر لینک ما در سایت شما حذف بشه ما هم مجبوریم لینکتون رو حذف کنیم.
 



:: بازدید از این مطلب : 1939
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

Quickoffice Inc QuickOffice v6.04(24) S60v5 S^3 Unsigned





قابلیتهای برنامه:

ساپورت DOCX, DOC, XLSX, XLSM, XLS, PPT, PPS & TXT
ساپورت ورژن های افیس 97, 2000, XP, 2003, & 2007
باز کردن فایلها ی WORD & EXCEL ، PPT
پشتيباني از فونت هاي فارسي بدون هيچ مشكلي
نمایش فایلها طولانی با روش اسکرل
پشتیبانی از انواع فونتها
ویرایش فايلها
و ...






 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1676
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

بالاخره برنامه قدرتمند Garmin برای GPS آیفون منتشر شد !!!


شرکت گارمین یکی از بزرگ ترین تولید کننده های نرم افزار های ناوبری (navigation) هست که برای پلتفرم های مختلف مثل پاکت پی سی - سیمبیان و ... خیلی وقته که برنامه GPS درست کرده.
خبر خوشحال کننده این که این برنامه قوی که قابلیت نمایش نقشه مسیرها را به صورت ۳ بعدی و بسیار جذاب دارد برای آیفون هم منتشر شده.
این برنامه سازگار با انواع دستگاه ها از جمله iphone , ipad , ipod و همچنین iOs 4.x هست.






 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1667
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی






مشترکان می توانند برای فعال سازی و تغییر آهنگ ، قطع سرویس از سه روش ارسال پیام کوتاه به شماره ۸۹۸۹ ، سایت همراه اول و تماس با تلفن گویای ۰۹۹۹۰ استفاده کنند .

روش ارسال پیام کوتاه در فعال سازی آوای انتظار

این روش ساده ترین روش استفاده از این سرویس بوده و فعال سازی ، تغییر آهنگ ، قطع سرویس با ارسال پیام کوتاه به شماره ۸۹۸۹ امکان پذیر می باشد. برای این منظور مشترک باید کد آهنگ مورد نظر را به شماره ۸۹۸۹ ارسال کند. همچنین برای تغییر آهنگ باید کد آهنگ جدید را به این شماره ارسال کرده و در صورت درخواست برای قطع سرویس عدد ۵ را به ۸۹۸۹ پیامک کند.

در صورت تماس با مشترکینی که سرویس آوای انتظار آنها فعال باشد به جای صدای بوق آهنگ پخش می شود. وی ادامه داد سرویس آوای انتظار نیازی به تنظیمات گوشی نداشته و مشترکان می توانند با هر نوع گوشی از این سرویس استفاده کنند.

روش فعال سازی این سرویس از طریق سایت همراه اول و دریافت رمز عبور گ

مشترکان باید ابتدا یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۸۹۸۹ ارسال کنند تا پیام کوتاهی حاوی نام کاربری و رمز عبور برای وی ارسال شود . پس از آن مشترک برای فعال سازی این سرویس از طریق ورود به سایت مشکلی نخواهد داشت.

فعال سازی از طریق تلفن گویا

مشترکان می تواند با تلفن خود از طریق تماس با ۰۹۹۹۰ و با انتخاب کلید منوی ۳ به منوی خدمات غیر حضوری مراجعه و امکان استفاده از سرویس آوای انتظار را فعال کنند.

در حال حاضر امکان فعال سازی سرویس مذکور برای مشترکان استانهای اصفهان ، ایلام، آذربایجان غربی ، بوشهر ، تهران ، سمنان ، سیستان و بلوچستان ، فارس ، قزوین ، قم ، البرز ، کرمان ، لرستان ، کهکیلویه و بویراحمد ، گلستان ، گیلان ، مرکزی ، هرمزگان ، همدان و یزد امکان پذیر است.
کد نام
۱۰۰۷۳ shaghayegh
۱۰۱۲۰ Sokut
۱۰۱۱۹ ragekhab
۱۰۱۲۵ Yalda
۱۰۱۳۵ bemoon
۱۰۱۱۳ mimiram barat
۱۰۱۱۲ khab va bidari
۱۰۱۱۵ nemidoonam
۱۰۱۱۱ ghashangtarin babaye donia
۱۰۱۰۸ bi to
۱۰۱۱۶ nemiyad
 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 2014
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردين 1390 | نظرات ()