نوشته شده توسط : مهدی





دانلود مستقیم 


Adobe Flash Player یک کلاینت Runtime با کارایی بالا، سبک و رسا می باشد که تجربه های کاربری قدرتمند و پایداری را در سیستم عامل های اصلی، مرورگرها، گوشی های تلفن، و دستگاهها به ارمغان می آورد. حتما تا بحال برای شما پیش آمده است که برای مشاهده محتوای آنلاین و جاری پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار آدوب فلش پلیر برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد . این نرم افزار، کلاینتی غنی و عمومی برای ارائه تجربه فایلهای آدوب فلش در رایانه های دسکتاپ و دیگر دستگاه ها می باشد، که به شما اجازه می دهد تا بهترین کیفیت انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید. این ابزار، برنامه های کاربردی تحت وب را بصورت نهایی (Front- end) نمایش می دهد، واسط های کاربری وبسایت را با کیفیت عالی به نمایش می گذارد، تبلیغاتهای آنلاین را بصورت تعاملی و جذاب نمایش می دهد و انیمشن های کوتا و بلند را نیز به کیفیت عالی برروی مرورگر شما نمایش می دهد. Adobe Flash Player به شما اجازه می دهد تا محتواهای جذاب وب را مانند بازی ها، ارائه های تجاری، تبلیغات و غیره را مشاهده نمایید، این بسته شامل تنها فلش پلیر و فرآیند نصب مستقل آن می باشد، از لحاظ فنی این برنامه Flash Player ActiveX Control می باشد و تنها قادر به نمایش فایل فلش در داخل مرورگر شما می باشد.





 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1337
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی




  دانلود مستقیم


|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی|

|برای اولین بار در وبسایت های ایرانی نسخه Limited بازی با کرک نهایی Reloaded|




Shift 2: Unleashed ( با حفظ نام برند : Need For Speed: Shift 2 Unleashed ) عنوان جدیدی از سری NFS است که به عنوان هفدهمین نسخه از این فرانچیز عظیم شناخته می شود.این بازی بوسیله Slightly Mad Studios ساخته شده است و توسط Electronic Arts انتشار یافته است .گفتنی است که این بازی شبیه ساز رانندگی بوده ، و به دنبال نسخه اول ( که در سال ۲۰۰۹ انتشار یافت ) مراحل ساخت را طی میکند.همچنین ، این نسخه از سیستم Autolog نیز بهره میبرد که پیش از این در NFS: Hot Pursuit آن را مشاهده کردیم. راندن یک اتومبیل ، آن هم در سرعت بالا میتواند بسیار جالب و سرگرم کننده باشد ، همان هدفی که بسیاری از بازیهای این سبک از جمله Gran Turismo 5 و Forza Motorsport 3 موفق به تحقق آن شدند ، اما در این بین چیز دیگری فراموش شده و یا کمتر به آن اهمیت داده میشود ، رانندگی در سرعت بالا علاوه بر جذابیت ، میتواند وحشتناک باشد. 





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1339
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی







     دانلود مستقیم


تجربه ای بیش از ۱۰سال در عرضه مجموعه های مختلف بازی محبوب و جذاب Arma ، هم اکنون نسخه جدید آن با نام Arma II : Reinforcements عرضه شده است ! این نسخه از بازی شما را به قلب واقعی ترین شبیه ساز جنگ های نظامی همراه با برترین تکنولوژی برتر در جزئیات بازی همراه می کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی ، استفاده از جرئیاتی می باشد که در دنیای واقعی ، در همان نقطه از کره زمین وجود دارند. به عنوان مثال تمامی کوه ها و راه هایی که در بازی دیده می شود ، در نقشه جهانی نیز به همان صورت و با همان ابعاد می باشند. در این بازی شما می توانید همراه با دوست خود به طور ۲نفره تمامی بازی را انجام دهید و بازی را به اتمام برسانید و یا در بخش مولتی پلیر آن با بیش از ۵۰ نفر دیگر به مبارزه بپردازی.





  



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1852
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی






بازی بسیار زیبای ماشین سواری با Asphalt 6 v3.x.x Android

پس از مدت ها بالاخره نسخه جدید بازی معروف و جنجالی آسفالت ۶ Asphalt 6: Adrenaline v1.1.6 در سال ۲۰۱۱ توسط شرکت معروف gameloft برای گوشی های موبایل اندروید تولید و عرضه شد , همانطور که از اسم و عکس بازی مشخص هست این بازی یکی از بازی های پرطرفدار مسابقات ماشین با گرافیک فوق العاده میباشد




 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1382
|
امتیاز مطلب : 59
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی







WebcamMax نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید ویدئو , عکس یا افکت به وبکم (مجازی یا حقیقی) خود اضافه کرده و آن را در مسنجرها یا صفحات چت در وبسایت ها نشان دهید . WebcamMax با تمام مسنجرها کار می کند و شما می توانید در MSN, Yahoo, Camfrog, YouTube, ICQ, AIM, Skype, Paltalk, ANYwebcam, Stickam و … تصاویر عجیب و زیبا را از طریق وبکم ساخته و به آن طرف بدهید . شما می توانید با استفاده از افکت هایی که در خود نرم افزار قرار داده شده تصویر خود و یا هر تصویری که مدنظرتان است را با آنها ترکیب کرده و ارسال کنید . از ویژگی های جالب WebcamMax این است که هم خود می توانید به صورت دستی تصاویر خود را به عنوان فرم در خود نرم افزار add کنید و هم اینکه هر چند مدت به چند مدت می توانید افکت های جدید را از خود نرم افزار به صورت آپدیت دریافت کنید .
 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1171
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی




 دانلود مستقیم


µTorrent نرم افزاری است کارآمد و دارای ویژگی های فراوان از یک BitTorrent client جهت استفاده ی دوستداران تجهیزات بسیار اندک µTorrent . با استفاده از BitTorrent شما قادر به Download کردن File های تورنت با سرعتی بیش تر، شرکت و کمک کردن در Share کردن File ها و پهنای باند خواهید بود.

چنانچه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer می باشد آشنایی دارید، تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت نمایید. نرم افزار µTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد، این نرم افزار براحتی امکان بارگذاری و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید. µTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.


 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1235
|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی



 دانلود مستقیم


فکر می کنم روزهای خوش مایکروسافت دوباره نزدیک شده و دوباره پس از عرضه بسیار موفق ویندوز ۷ که تمامی شکست های مایکروسافت را در زمینه ویندوز و مخصوصا ویندوز ویستا جبران کرد و همچنین عرضه نسبتا موفق مایکروسافت آفیس این بار با عرضه نهمین نسخه از مرورگر قدیمی مایکروسافت یعنی Internet Exporer این غول نرم افزاری دنیا در سطح اینترنت و گشت و گذارهای آنلاین هم خود را به یکه تاز مانند گذشته مطرح سازد و دوباره IE را در صدر قدرتمندترین مرورگرها قرار دهد. مدت زیادی نیست که مایکروسافت شروع به ساخت این نسخه از مرورگر خود کرده است. با توجه به این که مایکروسافت قول داده با ارائه این نسخه قابلیت های بسیار جدیدی را به کاربران هدیه نماید شاید دور از انتظار نباشد که این نسخه بازهم بتواند جای روباه مکار فایرفاکس را در صدر بهترین مرورگرها از تمامی جهات بگیرد چرا که در آخرین آزمایش ها هم حتی نسخه های پیش نمایش IE9 توانسته با اختلاف های چشم گیری تمامی مرورگرها را کنار بزند و در آزمایشات مختلف خود را به عنوان بهترین مطرح نماید و با توجه به این که همین چند وقت پیش مرورگر مایکروسافت ۱۵ ساله هم شد شاید بهترین هدیه هم همین باشد که نهایت سرعت را کاربران با این نسخه تجربه کنند. اما از این مقدمه ها گذشته مایکروسافت قابلیت های فوق العاده جدیدی را به این نسخه اضافه کرده که مطمئنا در انتخاب کاربران نقش بسیار بالایی را ایفا می کنند . اولین نکته این است که مایکروسافت و توسعه دهندگان IE تغییرات چشم گیری را در قسمت واسط گرافیکی برای کاربران ترتیب داده اند که امروزه در انتخاب کاربران نقش مهمی را ایفا می کند ؛ سرعت بالاتر در نمایش صفحات سایت ها با بهره گیری از موتورهای پردازشی فوق العاده قوی تر برای جاوا ، بهره گیری از نسل آینده تکنولوژی های تحت وب و همچنین نسخه های جدید CSS و HTML حاصل شده است. اینها البته در سازگاری بهتر با استانداردهای تحت وب هم اثرگذار هستند. HTML5 و CSS3 تا به حال در هیچ مرورگری استفاده نشده اند و چون IE9 اولین مرورگری است که از این دو پشتیبانی می کند مطمئنا مورد توجه همگان قرار خواهد گرفت ؛ البته نسخه ۴ فایرفاکس قرار است که از این دو پشتیبانی کند ولی چون پیش بینی می شود تا پایان سال ۲۰۱۰ ارائه گردد نتیجه بر آن است که مرورگر مایکروسافت اولین مرورگری است که از نسخه های جدید HTML و CSS پشتیبانی می کند.






 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1410
|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی




شرکت طرفه نگار از سال ۱۳۷۶ با تکیه برتجارب و توان فنی مهندسی و تخصصی پرسنل آفریننده آن با سرمایه جزیی تاسیس گردید که با مشارکت کارشناسان نرم افزار مالی و هوشیاری از دگرگونی جهانی ویندوز ۳۲ بیتی در گام نخست اقدام به تولید اولین نرم افزار مالی تحت ویندوز در ایران نمود . هر چند عدم شناخت جامعه از محیط ویندوز در بدو امر باعث سنگینی مسئولیت مدیران مجموعه شد ولی با پشتکار و تعهد در انجام رسالت بزودی اقبال مکان داری نرم افزارهای مالی را عهده دار شد تا با مدیریت علمی و مناسب افتخار داشتن بزرگترین طیف مصرف کننده کشور را در نرم افزارهای مالی داشته باشد که استمرار این مهم جز با تعهد و صداقت به مشتریان و رضایت ایشان میسر نخواهد بود . بنابراین از ابتدا با قوت ارائه خدمات پس از فروش ، همگام و دوش به دوش مشتریان حرکت نمود تا شاهد رضایت اکثریت مشترکین باشد و در این راستا فعالیتهای ذیل را حاصل نماید . تولید مجموعه یکپارچه نرم افزارهای مالی/ اداری متخص به شرکتهای تولیدی، بازرگانی ، خدماتی و … تولید نرم افزارهای سفارش مشتری و تخصصی، تولید بیش از ۸۰نوع محصول مطابق با اصناف و مراکز خاص ( کتابخانه ها ، پذیرش و … ) تحلیل ، طراحی و مشاوره مهندسی سیستم های اطلاعات مدیریت ، آموزش، استقرار و مشاوره نظامهای مالی، مشاوره، پیاده سازی و نگهداری شبکه های کامپیوتری و سخت افزار. 





 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1348
|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی




دانلود مستقیم

FlashGet نام یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد که طبق گفته شرکت سازنده ، این نرم افزار توانایی بالا بردن سرعت دانلود را تا ۵۰۰ ٪ داراست که در نوع خود بی نظیر است . FlashGet با تقسیم مجازی فایل به چند بخش مجازا و سپس دانلود همه ی بخش ها بصورت هم زمان و در نهایت قرار دادن آنها در کنار یکدیگر موجب افزایش چشمگیر سرعت دانلود اینترنت شما می شود .FlashGet هم اکنون از ۳۰ زبان زنده ی دنیا پشتیبانی می کند و با رابط کاربری بسیار خلاقانه و زیبا می تواند دانلود منیجر محبوب شما شود .


 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1525
|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

Facebook

By Facebook




نرم افزار معروف Facebook اینبار برای آیفون ، آیپاد ، آیپد منتشر شده که تمام قابلیت های مختلف را در خود جای داده است .
شما می توانید با این نرم افزار با دوستان خود ارتباط بر قرار کنید و دوستاان گمشده ی خود را پیدا کرده و با آن ها در ارتباط
باشید .


 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1395
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 فروردين 1390 | نظرات ()